Besök


Såg ni på talang igår? Jag och Sofie syntes inte med Emma och Emelina och farmor såg vi allt :)

Igår var jag, Emelina, Emma, Sofie och Faith förbi en sväng till borlänge och borlänge marknad. Kanonkul.
Fyra av fem toasters. Självklart åkte vi karusell :P Jag, Faith och Emelina åkte först space jam och sen joinade Sofie oss i virvelvinden. Kanonkul.
Fyra av fem toasters.
Sen blev det att åka hem till mig och käka pizza, chips och dipp, vindruvor och massa annat grejs och kolla på talang. :)
Vi gjorde värsta skräckfilmen också ^^ Med Emelina som monster. Naahaaajs.
Mysigt med besök måste jag säga :) Ni är välkomna tillbaka flicks!

Idag vet jag inte vad som händer. Är rätt seg och så satt just nu är det lugnt att inte göra nått. Men ikväll vill jag göra något roligt. Så Hör av er om ni hör nått. :D

Hade värsta konstiga drömmen inatt btw. Isac var med fast han var typ 30 år och vi jobbade på Ö&B och jag körde en massa folk till öar och grejer. Kul att åka båt iallafall XD Haha.
 
Jaja. Nu ska jag gör nått annat kul :P
Ha en fin dag :)
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0