cupescakes?


Söt sofie idag ^^  Även fast du stavar fel ibland tycker jag om dig! ;D :)

Spelade för övrigt in sista scenerna på högbo idag. Bara några scener på andra ställen kvar sen blir det redigera fullt ut. Mycke filma nu. Imorgon blir det filma i rättvik och planera min och Faiths "engelska" projekt. Om ni inte kan luska ut det blir det film där med. ;D


Jätte skönt med Fredag imorgon.
Behövs.
Måste dock gå förbi Ica Maxi och åka till Simsa för att ta bort styngnen.

För att relatera lite till rubriken är jag stört sugen på att baka cupcakes. cupcakes! inte cupescakes som vissa tror ;D
Det tidigare försöket att baka var ju mindre lyckat även fast "lådan" var fin.

Nu ska jag kika vänner och äta äpple :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0