estocolmo


okej. helgen har varit riktigt bra. blev inte alls som jag hade tänkt men har haft det kul.
det hela började med att vi skulle till Stockholm med skolan.
vi åkte dit och ungefär en halvtimme innan vi skulle åka tillbaka till goa dalarna kom jag och faith på att vi stannar nog ändå.
spontaniteten flödar.
utan sovplats, utan tågbiljett hem och helt utan saker ringde vi hem och frågade om vi fick stanna ändå.
vi fixade sovplats och godkännande av föräldrar. kalas!
sprang runt i stockholm centrum och försökte hitta saker.
eftersom det aldrig blev nån fest för oss eftersom vi aldrig hann med det (Bl a pga tåg) blev det att bara hänga mycket.
drev runt på stan och tillsist åkte vi mot uppsala. jag har kommit fram till att stockholm är mysigt. iallafall på kvällen :)

drev runt på staden under lördagen och hann även förbi drömfabriken.
vi hann dock inte till den grejen vi ville på. (lyssna på Jonas Karlsson och Jakob Eklund om skådespeleri.) men ändå.
såg en lång kö av människor som ville söka lyckan genom att bli sveriges idol 2008.


har precis varit på bio med linda. 27 dresses. den var bra! mysig film. tack linda!

nu är jag trött och orkar inte med någonting.
känner att jag vill gråta och sova nu. och det ska nog kunna fixas.

sov gott världen.

Kommentarer
Postat av: Linda Tegenfeldt

TACK SJÄLV! =) Hänga nästa vecka när jag kommit hem från Aneby vore kul! =) Kraams

2008-04-29 @ 11:12:32
URL: http://lindategenfeldt.blogspot.com
Postat av: Lovisa Berg

har du varit i Uppsala & Stockholm - vid mig ju : (
MISS YOU !

2008-05-05 @ 19:21:35
URL: http://web.mac.com/lovisaberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0