glad


Har varit en rätt seg men bra dag.
Åkte för första gången hem till Sanna och Jonas nya lägenhet. Super mysigt! :D
Dom har btw köpt en ny bil idag. Inte dum alls måste jag säga ;D Den va riktigt snygg och det var jätte kul att se Jonas så lycklig över sin nya leksak :P
Träffade även Linda som jag inte träffat på jätte länge! Massa kul!
Nu sitter jag och kollar på 27 dresses och ska nog snart sova. Får kolla klart imorgon. :)

Sov gott folk.
Puss


förlåt maddis att jag stalkade killen och inte hade tid att stanna. får gottgöra det ^^

Kommentarer
Postat av: Maddis

haha :P det är lugnt! jag visste inte att du förföljer killar på dagarna... ;) men det verkar ju spännande. haha. hoppas det gick bra. ;P kramkram

2008-04-17 @ 17:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0