ledig dag


härliga dagen idag alltså!
vaknade vid halv elva idag och kände mig nöjd över att jag inte behövde stressa alls.
tog det jätte lugnt och tog en lång dusch. tänkte åka till skolan för att göra lite skitarbete.
men gjorde inte det eftersom jag absolut inte ville. så istället åkte jag och elin till kupolen och sprang runt.
måste hitta kläder till bröllop och presenter. kul eftersom man aldrig hittar något bra.
efter kupolen tog jag och elin en lång promenad runt om i falun. var jätte skönt :)
super trevligt väder har det varit också. det gillar vi!

har pratat med daniel nu också och pratat lite om att jag och några till  kanske ska åka och hälsa på han nästa vecka.
men innan det fixas måste jag krångla med en massa grejer denna veckan.
nu blir det svenska grejer som ska fixas.

åker stockholm på fredag btw! blir nog kul! :)

Imorgon ska jag förbi börnis efter jag lidit klart i skolan för denna veckan.
sov gott monsterbarn.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0