queen


"Can anybody find me? Somebody to love.
Each morning I get up I die a little
Can barely stand on my feet
Take a look at yourself in the mirror and cry
Lord what you're doing to me"

Alltså queen. Hahaha <3

Btw är jag King på att köra bil ;D Körde för tredje gången idag och fick inte många motorstopp alls ;D ^^

Jag vill jätte mycket spela poker. Intressant för er att veta va? ^^
Har kommit på att alla enkronor man ska samla in till listan 2008 kan man köra istället för marker och köra med riktiga pengar. Det vore as kul!
För er som inte vet så har jag och några kompisar gjort en lista över 111 saker man ska göra år 2008.
Har faktiskt gjort några grejer. *stolt*

T.ex har jag:

- kramat en skyltdocka
- byggt ett 1000 bitars pussel själv
- druckit ett rått ägg
- simmat 2km i sträck och
- slickat på en kall lyktstolpe + några till.
:)
kul kul kul

nu ska nog jag läsa igenom engelskan och sen sova. HÄRLIGT
Sov sött
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0