Sandrew



Jaa... då har man skaffat sig en blogg.
Har tänkt göra det tidigare flera gånger men det har inte riktigt blivit av...
Men nu så. Ska tankarna ner i ord ;)

Idag har jag föressten övningskört för första gången med padre.
Väldigt sent eftersom jag har lite mindre än tre månader till 18-års dagen men vadå. :P
Känns bra att vara igång nu. Körde lite över 70 och det var stört läskigt men väldigt kul ;)

Igår vad jag tillbaka på skolan för övrigt efter att ha varit hemma nästan hela veckan.
Fick äntligen vara med och filma på spökfilmen vi håller på med. Otäckt ställe vi var på men vi kom levande ut iallafall.
Tror faktiskt att denna filmen kan bli bra. Det är ett bra gäng som gör det iallafall :)
Vi har lite lite tid och jag har två filmer att klura med på måndag så vi får se hur jag hinner med allt..
Känns lite stressigt men jag hoppas det ska funka :) Vill inte missa någonting. ;)

Nu ska jag ta och gå ut i solskenet ett tag.
Hade bra ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Oh, börjat övningsköra? spännande :D

2008-04-07 @ 22:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0