the white house on fire

Idag har varit en bra dag. I like.
Kom en bit på multimedian vilket känns bra. Kanske att hemsidan kan bli kvar nästa vecka :D

Sen fixade jag och Faith med Engelska B tjoffs tjoffs. Filmade klipp till nyheterna.
Bland annat brann vita huset ner som ni ser här nedanför ^^
image2

Blev en del leka med dockor/gubbar också. As kul ^^ HAHAHAHA.

Var värsta vår vädret ute! ÄNTLIGEN!
As mysigt ju! :D Man ill bara sitta ute i gräset eller på en bänk och äta mjukglass! MUMS

Imorgon blir det skola och kupolen med Emm, Faith och Sufi. Naaahaaajs.
Måste köpa nya skor eftersom det är fetinghål i mina :P Yes!
Sen på kvällen är det Talang från Falun.
Haha ni får leta efter mig i publiken då. :) Hoppas vi ser snygga ut...
Ni måste kolla annars missar ni värsta killen ^^ Hahaha. Hoppas de har zoomat in farmors ansiktsuttryck när han kommer ;D XD

Jaja nu blir det läsa svenska och städa rummet så gästerna inte börjar grina eller nått när de kommer in i mitt rum. :)

See ya. Puss

"Sandra, det är en man på taket."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0