Trött


Trött för mig just nu betyder en massa olika saker.
Just nu är jag mest trött på allt i mitt liv. Det är verkligen så fruktansvärt tråkigt och fullt av besvikelser.
Känner mig inte pepp på någonting.
Ska försöka åka bort i helgen. Någon som har förslag på vart man ska fly?
Aarghh.. vet inte riktigt vad jag ska skriva för att förklara hur man tänker och känner är så sjukt svårt.
Imorgon blir det skola igen och det är verkligen inget jag ser fram emot. No no no.
Matte och rörlig bild. Vilket paradis. ^^

Har nog gjort bort mig rejält. Känns bra.


Btw grattis alla människor som fyllt år/fyller år.
Jag skäms över er så jag nämner inte era namn.

Weeei     .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0