VÅR! :D


idag har varit värsta super vår dagen.
först tänkte jag gå i ett långt linne idag med tights men jag hann aldrig hitta den så det blev byxor som vanligt.
sen så efter rörlig bild lektionen gick  jag + 7 andra chics och åt glass i solskenet.
super mysigt och super härligt.
vi lekte bomben och skölden  som var as kul ^^ väldigt fattig lek men oj så jag skrattade.
slutade med att jag sprang efter sofie som sprang från mig som bara den och jag blev jagad av jonna som jagades av faith. ^^ en enda röra helt enkelt. tack för leken Elin! :D

sen gjorde jag prov och såg Emma springa till bussen. Ja du läste rätt.. hon sprang ;)
söta tjejen. och hon hann! vilken talang.
på väg ner till stan höll jag nästan på att svimma av värmen. dags att lägga undan vinterjackan kanske :P

nu nyss var jag, bror och lillasyster ute och passade lite volleyboll mellan varandra. så otroligt roligt att den bollen dyker upp igen :)

ledig imorgon och stockholm på fredag!
jag är nöjd! :D
VÅRKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0