werdnas-sandrew


idag har det inte hänt speciellt mycket. skolan var som vanligt. rätt händelsefattig.
men sen efter skolan gick jag förbi hemma hos Björn för att prata lite med han :)
mycket trevligt eftersom det var ett bra tag sen man såg han. fick lyssna på några låtar han hade gjort. riktigt bra ju! killen med talangen.
killen hade även tvättat. duktigt! typ 13 ton kläder ;D hehe.
image3
här har vi självaste björn in action när han lassar av 2/3 av tvätten ;D
björn är king så ni vet :)

sen blev det rusa till bussen som var sen så man fick sitta och vänta. kul.
nu har jag och isabell cyklat till vivo och tillbaka. hurtigt ;D

imorgon blir det stockholm och drömfabriken för hela slanten.
men nu måste jag göra svenska. yey.

lycka till människor :)
puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu har jag hittat din blogg! Kul!!!! Ha det bra söta Sandra! Kram Anna

2008-04-27 @ 18:40:46
Postat av: Linda Tegenfeldt

TACK!!! du betyder så sjukt mkt....*krama*

2008-04-27 @ 23:42:09
URL: http://lindategenfeldt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0