bilder


en lyckad blogg innehåller bilder säger de flesta.
därför tänkte jag nu bjuda på bilder ur mitt händelserika liv de senaste dagarna/veckorna

börjar väl med lindas och oscars bröllop dårå.
fast har typ inga bilder därifrån eftersom jag fotade med eriks kamera.
oscarlinda.weddingannouncer.com
sen bilder. där är några av bilderna från min kamera
älskar min världens sämsta kamera
älskar även röda ögon





några bilder från frizon






fler bilder finns på enriktigolsson.bilddagboken.se
sen...

det har inte hänt speciellt mycket mer.

kolla förövrigt igenom typ alla mina bilder på bilddagboken.
saknar mina gamla bilder så sjuuuuuuukt
de är på andra datorn och den funkar inte XD

gamla tider - enklare tider

ska sova nu. sköhööönt! sov gott världen :D
puss från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0