får jag hata allt med dig?


okej skolan började.
lärarna sjöng friskt blod låten för alla bortsprungna ettor
faith och jag skrattade en sväng åt dom eftersom de inte har en aning om vad de ger sig in på

nuvarande MP3a samlades i en "geografisal",
där som vanligt ingen kan koncentrera sig två minuter i sträck
man kollar sig omkring och känner en smärta i magen

alla som slutat skolan tjatar om att jag ska njuta
ta vara på året eftersom det blir värre efter
jag tror ingen fattat vilken pain skolan är för mig
i alla år har jag flera veckor innan skolan börjat mått dåligt över att en dag få återvända dit
skolan är mitt lilla helvete.
när jag var liten grät jag mig själv itll sömns
ville inte somna eftersom jag var tvungen att vakna
känner mig fången i skolan

men idag var lite annorlunda.
tror att det är för att det är sista gången nu som jag behöver uppleva denna dagen
när sommarlovet är slut och man måste återvända till hell
självklart kommer jag återvända till saker efter semestrar och sånt
och om jag läser vidare.
men. det är inte lika hemskt tror jag.
detta är botten liksom.

ajja nu ska jag äta kvällsmat.
imorgon ska jag prata inför 12 blodtörstiga tvåor
lovely



Kommentarer
Postat av: ErikT

Du får om du vill, men säg det isf...

2008-08-19 @ 21:33:31
URL: http://eriktegenfeldt.blogg.se/
Postat av: Elin

<3

2008-08-19 @ 21:34:16
URL: http://daansandetjej.blogg.se/
Postat av: Kunen

Du har mitt fulla stöd. tror det är viktigt att det som är svart får vara svart så att säga för att man ska kunna bearbeta det.

2008-08-20 @ 08:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0