freezone


regnet smattrar ute på taket och det låter så sjuuuukt mysigt.
älskar ljudet av regn.
dock tyckte jag inte så vidare värst mycket om det när vi var på frizon
torp blir en enda stor lerpöl ner regnet vräker ner sådär
så mina underbara skor är nu grymt bittra över all lera och sånt.

måste säga att frizon var grymt bra!
massa najs folk massa grymma konserter massa mycket skratt och massa underliga saker

har dansat nå så grymt på discon
även dansat fulast på en reggaekonsert
gått på speeddating
gått i blöta eller fuktiga skor i fem dagar i sträck
sett en av världens roligaste improvisationsteatrar
ätit äckel mat alldeles för mycket
skämt ut mig inför idas kompisar
sett den riktiga tomten dansa järnet
m.m

gryhymt bra vecka!!


funderar förövrigt på att klippa av mitt hår och blondera mig.
vad tror folket?
vill även skaffa glasögon.
vill även förnya min garderob


skola om en vecka.
vi har bara ett år kvar ett år kvar ett år kvar....
men ett år är sjuuuuukt långt

okej detta inlägg blev bara massa ordbajs.
inget hör ihop typ.

mamma mia var bra.
tack daniel!

sov gott


Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som ni har haft det riktig mysigt :)



Vad menas med klippa av? =) i mina öron/ögon ser det fint ut (:



tillsist

Sandra = Saknad <33

2008-08-13 @ 13:49:35
URL: http://galentupp.blogg.se/
Postat av: Kunen

Tack själv, den var grisbra faktiskt=)

2008-08-14 @ 20:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0