nejnejnej


alltså den designen jag har just nu vill jag verkligen inte ha.
men eftersom allt hatar mig funkar det inte att byta
och eftersom jag är mest oteknisk i hela landet så ska jag snällt be någon annan hjälpa mig.

idag har vi iallafall haft vår sista första riktiga skoldag
lyckat!

helgen har varit helt galen.
på fredagen åkte jag ut till dg
och på dg blir det inte mycket sömn inte
bland annat så:
gjorde vi chokladbollar mitt i natten
gick vi runt i skogen i kylan
åkte vi ut med båten en hel del
m.m

BILDER!





sen på söndagen blev det en dag full med dans.
och då menar jag verkligen bara dans!
12.30 panik packar till dansen
13.00 jag anländer till dansa i falun
13.20 kanske kommer linda och oscar
13.55 ber vi en tyst bön och går ut i folkskaran
14.00 barn och vuxna följer med oss in i lokalen
14-14.45 leker vi med 3-4 åringar
14.50 vi hinner gå igenom liiiiite till nästa grupp kommer
14.55 går vi ut igen för en ny omgång barn och vuxna
15-15.45 är samma sak som en timme innan
15.50 lite tid för att andas
16.00 ny grupp med 5-6 åringar kommer
17.00 åker jag och linda från dansa i falun till lägenheten
och!
19.10 är jag på plats igen på dansa. då är det minsann min tur att lära. ;)
20.45 sätter jag mig i bil på väg hem.
VILA! underbar känsla att koppla av ;D

det var kul men även väldigt påfrestande. blir nog bättre nästa vecka :)

nu ska jag nog gå ut en sväng sen gå och sova.
sömn är prio nr1 just nu.

puss.




Kommentarer
Postat av: Sara

Yeey :D



Duktigt med allt det på så kort tid =)

2008-08-26 @ 12:55:13
URL: http://galentupp.blogg.se/
Postat av: Linda

HAHA ja SJUKT stressigt blev det! Bra jobbat kära kollega! :D Hörs snart gorgeous!! KRAAM! Ps. haha oscar går och sjunger på våra lekrytmiksånger och klagar på att vi har smittat honom hehe! =)

2008-08-26 @ 19:27:24
URL: http://lindategenfeldt.blogspot.com
Postat av: Jonas

Bra blider:D spec den sista^^ mvvvvvg!;D

2008-08-28 @ 09:51:12
Postat av: Jonas

den på mig asså^^ hihi

2008-08-28 @ 09:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0