school


okej. det var inte bara 12 tvåor.
idag har jag pratat inför alla elever i mp2a och mp2b
kul med massa ansikten som stirrar på en som om man är dum i huvudet
det var vi ju också som ställde oss där men
ja jag vet, ni vill inte lyssna på oss
ja jag vet, vi vill egentligen inte berätta för er
men vad gör man inte
ibland fick man sig ett leende men det var inte många ska jag säga.
kul att man är uppskattad^^

vi hade party i skolan idag
hade typ 14 ballonger som vi sköt omkring som galningar
emma och emelina testade även nått lip thingiey som gjorde att läppara blev  större
resultat:


 

sen på stan pissregnade det för övrigt.
hela min framsida var pissblöt XD


regn gillar vi men att vara blöt? nej tack


ajja imorgon ska jag åter igen leka med 2:or och 1:or eftersom de tycker sååå mycket om mig.
borde sova så jag orkar med....

over and out




Kommentarer
Postat av: emma

med mig i skolan blir det ju alltid ett paradis, det vet du väl sandrew!

2008-08-21 @ 06:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0