seize the day


dagar som idag borde vi ha oftare
MP3a i tv studion med film
måste säga att det blev bra. :)

först kollade vi på "fucking åmål"
en klassiker som jag tror alla innerst inne ville se.
sen blev det "döda poeters sällskap"
helt underbar film
bredvid mig satt kate och kramade min kudde och snyfftade. aaw :P

lånade "this is england" av sofie som jag ska kolla på i helgen :)

är helt film sugen av mig. :)
men det är bra. sånt är mysigt :D

btw funderar jag verkligen på att köpa en "make cupcakes not war"
har velat ha en sån huuuur länge som helst.
här har ni en länk dit man kan hitta fler snygga t-shirtar! :D LOVELY!

http://www.johnnycupcakes.com/

hade bra
seize the day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0