hur bra är det...


...att ha prov sista veckan innan jullovet?
        inte speciellt smart eftersom ingen gives a tiny rat's ass

...att det inte finns nått kul att ge i julklapp?
        man vill ju ge något som folk uppskattar, inte nått man köpt bara för att köpa nått...

...att sitta uppe till tolv ikväll utan att ha gjort nått vettigt. och att jag vet att jag inte sovit bra på veckor...
        inte speciellt smart. undrar varför man är så dum i huvudet som man är?

...att komma på sig själv med att man har slutat sjunga (vråla) i duschen?
        enligt min åsikt... dåligt! jag börjar istället tänka på en massa djupa jobbiga grejer.

...att man känner hur man tappat glädjen för det mesta?
       jobbbigt. hur kul kommer detta oändligt jobbiga liv sluta utan glädje?

...att man drömmer om nått man aldrig kommer få?
       rätt värdelöst...

osv.

Kommentarer
Postat av: Ida

Säg inte att du aldrig kommer få det. Du kommer förmodligen få något mycket bättre. Nu ska jag skriva ett meningsfullt blogginlägg själv.

2008-12-17 @ 12:58:19
URL: http://ljusarharifran.wordpress.com
Postat av: ema



"...att komma på sig själv med att man har slutat sjunga (vråla) i duschen?

enligt min åsikt... dåligt! jag börjar istället tänka på en massa djupa jobbiga grejer."



aah hatar det!!! sådär är jag med! man ska skrika & bah sjunga i slangen men nu bah böhuhuhuhuhu. dålig stil emma & sandra!

2008-12-17 @ 22:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0