lista

enjoy

vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
26-30 nov

höll du några av dina nyårslöften?
hahaha… nej

blev någon av dina vänner förälder i år?
ja

dog någon som stod dig nära?
ja

vilka länder besökte du?
england

är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
en massa pengar? en assnygg pojkvän?

gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja

vad var din största framgång 2008?
framgång? Haha va? Nej?

största misstaget?
att jag fortfarande inte hittat mig nån hobby

har du varit sjuk eller skadat dig?
ja. Tog ju bort hela sketna födelsemärket ^^

bästa köpet?
en klocka, hela londonresan, en svart väska… typ

vad spenderade du mest pengar på?
vet ej. Pengarna bara försvinner.

gjorde någonting dig riktigt glad?
ja. Såklart (:

vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
same jeans-the view

var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
typ samma tror jag

vad önskar du att du gjort mer?
mer vettiga saker. Har blivit expert på att göra ovärda grejer

vad önskar du att du gjort mindre?
varit elak. ;D men det blir det ändring på. Har ju mina fina nyårslöften

hur tillbringade du julen?
julafton: först pulka med ida, emil och malin sen tillsammans med min fantastiska släkt

blev du kär i år?
i en person? Nej…

favoritprogram på tv?
tv har ju bara skitprogram typ. Men friends, flight of the conchords

bästa boken du läste i år?
har knappt hunnit läsa nått i år…

största musikaliska upptäckten?
flight of the conchords självklart ;D

vad gjorde du på din födelsedag 2008?
jobbade och sen spelade jag minigolf med sötvänner

finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
finns det väl alltid?

hur skulle du beskriva din stil år 2008?
haha har verkligen inte haft nån stil i år alls. Som vanligt. Gamla vanliga jag orkar inte bry mig och jag har inte tillräckligt liv för att skaffa en stil

de bästa nya människorna du träffade?
max, scott och joanna är de jag minns ^^

årets besvikelse?
kommer imorgon kanske?


Kommentarer
Postat av: Julia

Gott Nytt år till dej med!:)

2008-12-31 @ 12:27:48
URL: http://hiddengarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0