övert



julen är över och vi ser alla fram emot nyår. sitta och tänka tillbaka på vad man gjort bra och vad man skulle gjort annorlunda samt se ett nytt år som en ny chans. jag själv har flera nyårslöften jag planerar att hålla. förhoppningsvis kan även jag förvandlas till en bra person i år :)
trots att typ alla mina vänner ska till samma ställa och fira nyår och jag ska åt ett helt annat håll tror jag att nyår kommer bli kanoners. jag, ida och ullis ska sitta i ullis lägenhet och skratta åt tråkiga filmer/tv-program, ha disco (måste lära ullis att dansa) och äta äcklig mat. :) fun for us

nu ska jag visst ut och åka skridskor (på runn!) med pluttarna. inte lika kul... men vad gör man inte för familjen ^^
se upp
en gratis kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Nyår kommer bli bra. Och åka skridskor på Runn står på listan.



Grattis.

2008-12-29 @ 15:28:01
URL: http://ljusarharifran.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0