"please mind the gap between the train and the platform"


London är helt fantastiskt. Jag älskar det.
Skrev "dagbok" när jag var där och tänkte dela med mig med några delar av det jag skrivit här.

~ Hostlet ~
Första intrycket vad väl "Jaha... och här ska vi bo..." men nu när vi sitter här , har fått nyckel och pratat lite med "grannarna" känns det enormt mysigt. 24 bäddar som står tätt. Trångt men najs. Jag och Maddis bestämde oss för att hyra skåp för att låsa in grejerna men det funkade inte så vi fick prata med några anställda och en kille hjälpte oss. Självklart fungerade det direkt för honom och vi skämdes lite och tackade och bockade. Men! När vi sen skulle låsa in våra grejer funkade det inte igen så vi smällde med det där sketna skåpet och höll på. Det funkade inte alls. Men vi skämdes för mycket för att våga gå och säga till. Vi får se om vi tar tag i det sen...
Vi var iallafall hungriga så vi gick ut för att finna föda. Efter mycket letande slog vi oss ner på restaurangen "Nesto's".
Annars ska vi väl bara ta det lugnt om vi inte hänger med "grannarna" ut...

~ Efter konserten ~
Inget av det vi sett idag är värt att nämnas efter konserten. Just nu sitter vi på rummet och hör sus i öronen och tror inte ens att det är sant.

~ Om tabben ~
Maddis Stackarn skulle köpa t-shirt från konserten. Inte så värst snygga och dyra var dom men hon köpte en ändå. Sen när vi väl kom ut sålde dom snyggare t-shirtar för halva priset så maddis "fick lov" att köpa en till. Haha!

~ Om Primark-dagen ~
Det har varit allt idag. Paradis, hell, kul, jobbigt, frustrerande m.m... Primark är nog min största fiende.
PS. Smart Russell Square är KING

~ På flygplatsen ~
Vi är ledsna. Och inte hann vi säga hej då till Max eller Scott heller... :(

~ På flyget ~
Sitter i flyget och halvsover. Är enormt trött och längtar till en säng. Huvudet är tungt och rumpan lider. Ska bli skönt att få skaka loss den sen.
Planet är kallt trots att jag har två tidningar som filt, är det såhär SAS ska vara?

~ Hemma i Sverige ~
Dags att ställa om klockan... jag ska göra ett stort scenario om hur stort det är. Det är ju avslutet på London på riktigt...


OBServera att detta inte alls är allt, utan bara ett utplock.
Nu ska jag iallafall göra nått annat... så bilder kommer sen.

puss



Kommentarer
Postat av: Maddis

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

it's all I have to say...

PUSS LONDON!

2008-12-01 @ 21:45:38
Postat av: Maddis

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

it's all I have to say...

PUSS LONDON!

2008-12-01 @ 21:46:52
Postat av: Maddis

oops. nu blev det en massa jag sa... ^^

2008-12-01 @ 21:55:49
Postat av: Erik T

"och rumpan lider"

hahaha :P

2008-12-01 @ 21:56:24
URL: http://eriktegenfeldt.blogg.se/
Postat av: Ida

Mitt plan var också kallt. Så ni fann Primark? Typ värsta affären någonsin? Hahaha med Maddis och t-shirten. Vi får träffs och prata igenom resan. Pusselipussel

2008-12-02 @ 11:06:37
URL: http://ljusarharifran.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0