jobb och sånt där


har jobbat hela dagen verkligen. lata människor som jag klarar nog inte riktigt av sånt där.
jag och sofia gick och snorade hela morgonen och undrarde om vi var förkylda eller om det kanske bara var för att vi var i mejeriet och fixade med mjölk och sånt där.
vi misstänker att det är mjölken.
tog jonathans pass i mejeriet också. ett val som gjorde oss båda nöjda.
han var glad att han slapp medan jag tyckte det var skönt att för omväxlings skull vara i det kalla mjölk-riket.

på väg hem kände jag mig iallafall spysjuk. jag är rädd att jag är på väg att bli seriöst sjuk snart eftersom jag kände av såna symtom tidigare idag. ville helst av allt bara hem och somna framför tv:n till ännu ett vänner avsnitt.
tror inte det har gått en dag på länge utan ett sånt.
tänkte om jag ska försöka ha tv uppehåll men jag tror inte jag klarar det. deprimerande.

är även sur över att en kul blogg att läsa verkat sluta uppdateras. killen har väl gått i ide men jag hoppas på att han vaknar snart igen för killen är kung på att blogga.

eftersom hela morgondagen bjuder på att packa upp varor och springa till kassan borde jag sova nu. morgondagen blir nog inte lätt.

btw Grattis Faith! om jag hade haft tid hade jag kommit springande och sjungit för dig men tyvärr. ledsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0