orubrik


att man kan bli så trött av att jobba på ica. ska jobba imorgon och på söndag också. party!
idag gick det verkligen kasst. hann inte med någonting och ändå vad jag helt slut. ska bli skönt att sova nu kan jag berätta.
hann med att köra en bur med alldeles för mycket grejer på visst så kartonger med flingor flög ner och med sig drog det konservgrejer och tvål, OCH tacosås. gissa om det blev kladdigt kross. kul.
typ 11 stycken klarade sig av 24 ^^ bra att man är smidig ibland.

imorgon ska jag och jonte stänga och varken han eller jag kan med det XD blir nog bra. ^^
undrar hur länge vi blir kvar. ^^

Ann-Cie ringde för övrigt idag. för er som inte vet ska hon och jag sjunga på en väns bröllop och vi har inte tränat alls. är bara två veckor kvar. känner hur paniken börjar stiga. vi har gitarrist klar iallafall. och en kille som ska spela kongas(?)
ajja det blir nog super bra... eller nått ;D

vet ni vad. sov dax. vill inte sova för lite inte. ;)
sov gott gott folk


Kommentarer
Postat av: katta

lugna bullar, de fixar sig alltid =)

2008-07-19 @ 16:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0