home


okej så är man hemma igen då.
har spenderat veckan med en massa schysstingar (ja det är ett ord)
känns jobbigt att vara hemma. hemma i verkligheten.
det är så skönt att bara få komma bort en stund. men allting har ju ett slut.
nu är jag iallafall hemma igen och kan umgås med min vänner box :)
ska jobba imorgon och resten av veckan så så jätte mycket tv blir det kanske inte iallafall. :P

tänkte dra upp några highlights från veckan iallafall
1. när jag och maddis var ovanligt knäppa i skallen och fick för oss att vi var tvungna att åka till
    kumla och handla
    det är lite mer än en mil till kumla och smarta som vi är börjar vi gå dit. klockan är då runt
    sju på kvällen
    eftersom vi blir trötta gör vi vårt bästa för att hitta någon att lifta med. och tro det eller ej.
    men vi lyckades :)
    vi liftade även tillbaka. finns mer detaljer men de orkar ni inte höra. jag var så nöjd när vi
    kom tillbaka ska ni veta ;D
    har alltid drömt om att få lifta och drömmen har gått i uppfyllelse. ;) vi kom hem klockan tio
    på kvällen tror jag XD
2. när mitt fina fotbollslag kom tvåa i turneringen. de var såååå duktiga.
    var så sjukt stolt över dom.
    jag gjorde inget annat än att skrika vår hejjarramsa och skratta :)
3. när jag först kom fram och kunde inte sluta prata. samuel och maddis fick knappt
    fram ett ord XD
    och då jag fick se hur vi skulle bo. XD HAHAHAHAHAHA underbart
4. när en liten kille kom fram till oss när vi hade hand om hoppborgen och försökte
    flirta sig förbi kön :P så fruktansvärt söt kille XD
5. även värt att nämnas : alla bisvier, sallader, kortspel, nachos, torpbarn och "dans"

m.m

nu ska jag göra nytta. eller nått annat iallafall XD

dom är stora, vi är små, men vi äger dom ändå! RANGERS!!

bilder kommer kanske sen ;D
pusssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Maddis

hahaha. söt-killen! <3 och du glömde: 6. böneplanket med barnens fina böner. ;D <3 så gulligt!

dessutom: hat-låten, plakat-jobbet, luffare, pimp my Maddis och disco. ;) hihi. puss!

2008-06-23 @ 13:52:29
Postat av: Emil

Glömt: MEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJ!

2008-07-04 @ 12:21:49
URL: http://emillignell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0