inget


jobbade första dagen på jobbet idag. party
jobbar imorgon också
och dagen efter det
och dagen efter det
och dagen efter det

den dagen jag har gjort kursiv är rätt speciell
eller nått
det är nämnligen min 18 födelsedag

kom på idag att ingen av mina syskon är hemma och hörde nyss att mamma funderar på att åka bort då
yey. ännu en födelsedag då det kunde vara vilken dag som helst
p.g.a att jag inte blivit "firad" av familjen de senaste åren har födelsedagar "förlorat sitt syfte"
känner knappt någon glädje i det och det känns aldrig som födelsedagar
tack familjen

funderar därför på att åka någonstans och inte vara hemma alls under dagen
jag ska hitta något att göra ska ni se

*funderar vidare*

Kommentarer
Postat av: ErikT

Du kan få gömma dig hemma hos mig om du vill ;P hehe

bara jag får träffa dig så ;P haha

2008-06-24 @ 21:14:29
URL: http://eriktegenfeldt.blogg.se/
Postat av: maria.

heej sandra min fina falun flicka.

trevligt att jag även hittar dig här i bloggens värld :P

tänkte bara säga att om du åker bort över födelsedagen kom hem igen till dagen efter typ klockan sju för jag har hört att det kommer en viss brud upp till falun då som ganska mycket gärna vill träffa dig :D

pusss.

2008-06-25 @ 07:29:38
URL: http://mariajansson.blogg.se/
Postat av: Emil

öhhm... titta på dina vänner avsnitt! =) elr... ät godis elr.... grunda ditt egna lilla mini-torp

2008-07-04 @ 12:23:46
URL: http://emillignell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0