student


i fredags var det student dags.
mamma har städat klart
daniel hade mössan på
skylten var färdig
och familjen samlades utanför falu fri

daniel viktor och mickan sprang ut och såg lyckliga ut
bildbevis:


efter att ha stått där ett tag skyndade jag och david oss till lugnet där ida fanns
var orolig över att de skulle ha åkt men sen hittade vi henne
så stog vi där ett tag och skrek tillsammans
lycklig tjej:


kollade på tåget och åkte sen hem
mycket folk och mycket prat :)
somnade tillslut på soffan och vaknade av att Fellen slog mig i huvudet
sov gott iallafall.

sen igår var det bal
här har vi tre uppklädda barn

snygg daniel snygg mickan snygg ida


blev även proud owner av denna

vänner boxen står äntligen stolt på mitt rum och jag njuter varje gång jag ser den :D

avslutar med denna.
erik fick mig att inse hur länge sen det var man kollade på detta
pistvakt är underbart




puss människor

Kommentarer
Postat av: ErikT

"träne på jan-e du, slå han i magen"

Mahaa ;P

2008-06-15 @ 09:22:53
Postat av: Katta

äääälska pistvakt<3<3<3

2008-06-18 @ 12:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0