-


är jätte trött. vaknade nyss av att ha sovit framför tv:n i ca 20 minuter. kalas.
känner ett sug efter gurka och dipp... hur gott vore inte det liksom? :)

igår var jag för övrigt på kupolen med Ida och Lydia. köpte två par nya byxor och kände mig helnöjd.
på kvällen när jag sen provade dom igen blev jag missnöjd. inte alls lika bra. :/
funderar på att lämna tillbaka iallafall ett par men vi får se.

hade prov i naturkunskap idag. gick verkligen hur dåligt som helst. ig ig ig ig
om det berodde på att jag mådde piss eller inte hade pluggat så mycket vet jag ej. antar att det var båda.
sen tog ross mellanformatbilder idag. jag fick vara gangsta modell XD haha hej töntig tjej som ska se tuff ut XD

sitter nu och fryser och njuter till myslåtar och funderar på grejer jag måste göra.
har fotoläxor kvar.
någon som har förslag på nån cool fotoidé?

btw vill jag ha denna tröjan eller den andra smurftröjan <3
image7


nu ska jag springa härifrån innan jag fastnar.
:)
puss


Kommentarer
Postat av: Ida

Seriöst smurftröjan rockar fett! Haha! Om du ska lämna tilbaka ett bar byxor ska det vara Levi's. För Chipparna var som glass på sommaren... helt underbara... och särskilt på dig snygging! Grrrr!

Kul att hitta bilder på mig! Rur att min hållning är som en supervältränads också ;)

Du är bra!

2008-05-14 @ 20:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0