10 mil


idag har varit en bra dag!
först och främst tog jag 15 mellanformatsbilder.
eftersom jag är så idé fattig och kände stress så tog jag mest kort på ross när han körde sina fjortis poser.
med det blir nog kalas ^^ killen kan ju det där liksom.

sen var engelskan inställd.
helt seriöst. den var inställd.
antagligen hade vi "inget att göra" men jag tror hon har bebissmärtor och vill hem ;)
mhmmm

kom för övrigt nyss hem av att ha övningskört tio mil
jag är rätt väldigt dålig på sånt där men hem kom vi ;)
haha^^

nu borde jag  plugga men istället ska jag sitta här ett tag och lyssna på disney låtar.

imorgon bjuder på tv sändning, bankbesök, planering och bal(?)
yey.

i'll see you tomorrow betches.
blblblbl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0