betch


sitter och kollar youtubeklipp från filmen "Tenacious D in The Pick of Destiny"
alltså störd film XD men kul ^^
jack black är cool tycker jag ;D

imorgon har jag för övrigt matte prov.
känner störd press... måste liksom ha mvg annars så...

har inte hittat kläder till bröllopet idag heller.
har seriöst kollat i varenda sketna affär.
vad är bröllopigt liksom?
funderar på att köpa nått jätta enkelt och sen köpa till accessoarer.
vad tror ni?
börjar få panik över det där på riktigt.

jaja ska väl sova nu antar jag.
roger över roger ut


skrotnisse är läskigt så ni vet!

Kommentarer
Postat av: katta

Accesoarer är bra :) Kör på det ^^

2008-05-29 @ 07:44:39
Postat av: Desiré

Jag hittade en skitsöt prickig klänning inne på wear it! Vit med svarta stora prickar! Och nå mer, skitsött! :D Kika där ;p
Föresten hojta till om du vill ha liiite hjälp med designen någon dag sandreww ;P

2008-05-29 @ 21:49:31
URL: http://imgonnascrewyougently.blogg.se
Postat av: erik

mahaaa :) jack black :):):)

2008-06-01 @ 23:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0