en miil


person1: Har du en bil hemma?
person2: Nej
person1: Vad har du för bil?
person2: Har ingen bil
person1: Vad är det för färg på den?
person2: grön
person1: hur många mil kör du per år uppskattningsvis?
person2: en mil
person1: det var inte så långt
person2: nej
person1: vad var det för bil sa du? jag missade det?
person2: hade ingen bil
person1: är det en toyota?
person2: men gud va du är gaggig hej då

hahahahahahahaha xD
förlåt daniel men det måste ju spridas vidare ;D

idag har jag för övrig varit snäll och spelat in ljud till dalarnas videofestival.
det är imorgon :) hoppas det blir kul!
och hoppas jag får t-shirt! ;D
sen imorgon blir det att åka till L-A och fota snygg jobe till hennes bal :)

helt okej dag idag förutom matteprovet som gick åt skogen.
mvg blir det ju då verkligen inte! men men.

nu måste jag sova :)
tack dess! i'll come to you when i need help ;D

pussen

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

men den var ju grön sa han?

2008-05-30 @ 01:12:32
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Kunen

xD Inte behöver du be om förlåtelse heller! Jag gör själv mitt bästa för att ingen ska gå miste om burken å hans vänner;) Evala Jouko!

2008-05-30 @ 09:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0