feel like crying


vet inte riktigt varför men känner att det skulle vara riktigt skönt att gråta ut allt.
all press, allt skit som varit de senaste dagarna behöver få försvinna.

har tappat allt "viktigt" på senaste tiden känns det som.
länge sen man rörde sig till musik efter humör och lekte kreativ i rörelserna
länge sen man hade någon äkta vän att prata med, lita på, vara äkta med
länge sen man riktigt grät tillsammans med någon och sen skrattade åt hur töntiga man faktiskt kan vara.
länge sen jag uppskattade mitt liv på riktigt.
allting känns långt ifrån.

nu ska jag nog iallafall ta till den bästa stunden på dagen.
när man får gå och lägga sig.

älskar förmågan att drömma sig iväg ifrån vardagen och för en kort stund kan uppleva lugn.
inte alltid man har bra drömmar såklart. men det känns ändå bättre en verkligheten.
stunden man sover är verkligen stunden man har för sig själv. bara ligga lugn och slappna av.
luta huvudet mot en bekväm kudde och ha ett kallt skönt täcke som skyddar en mot nattens spöken.
helt underbart. ååh.
springer nog till sängen nu och somnar bums.

sov gott

Kommentarer
Postat av: Linda Tegenfeldt

Hänga hos mig på söndag?? Oscar är på bortamatch mest hela dagen...=) kraam!-sis'

2008-05-16 @ 10:23:35
URL: http://lindategenfeldt.blogspot.com
Postat av: Bror Tegenfeldt

Du kan få hänga hos mig på söndag också ;P mahaa kram

2008-05-16 @ 13:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0