hihi

 okej dagen blev inte precis som planerat men vad gör väl det?
blev varken att stanna kvar vid multimedian eller äta glass.
jag och faith tänkte istället göra klart engelska "projektet" vi inte orkar jag klart.
vårat vackra english b news med jack skellington i ryggen ville inte fungera så vi gav rätt snabbt upp den idén.

nu ska jag snart cykla mot hosjö och hämta upp ida fast hon inte tror att hon ska med och sen hämta upp faith så ska vi cykla till hbo och kolla på esteternas disney konsert :)
party party! hoppas på glass efter det!!

nu är btw häxnaglarna borta.
ledsen girls, vet att vi inte har något att prata om i skolan då men så blev det :P
äntligen fungerar händerna bra ;Dimage10
ska bara fila lite så blir det party!

nu ska jag göra annat! :D
hörs sen!
Puss

Kommentarer
Postat av: Katta

Orka ha så långa naglar alltså :P Fattar att du klippte av dem ^^

2008-05-20 @ 19:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0