Hjälp!


slutade skoldagen tio i ett. (jobbade över lite)
men ändå åkte jag med bussen hem klockan fem.
hann med lite multimedia och kopiera fram en mellanformatsbild.
här är en av "testremsorna"
image25

imorgon slutar jag fyra men kanske stannar ett tag igen.

måste verkligen hitta kläder till bröllop!!
någon som har tips på vad man kan ha på sig till "klädsel : kavaj"
vill gärna ha en klänning men jag hittar verkligen ingen!
så hjälp gärna om du känner att du har sett nått fint man kan ha på sig eller nått.

puss

Kommentarer
Postat av: ErikT

Sjysst bild (y)
Välj ut en kompis med rätt storlek,
åk hem till den och leta i garderoben...
Då hittar du säkert nått fint :P

2008-05-28 @ 05:19:58
Postat av: Anna

Hej Sandra!! Nu ska jag bara berätta att jag läser din blogg :) Jag tycker du ska köpa kläder som du kan använda i andra sammanhang också! Då känner man sig oftast mest nöjd!! Vi ses på lördag!!!!! KRAM Anna

2008-05-28 @ 13:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0