läsare


ojoj! idag har det varit massor av läsare för att vara min blogg.
ledsen att det inte står speciellt mycket av värde men jätte kul att ni läst!

har letat en massa kläder idag på internet. men hitta inte speciellt mycket. :/
att det ska vara så svårt att hitta sig ett par fina kläder.

borde även städa mitt rum. mamma har klagat x antal gånger och jag har aldrig gjort henne nöjd.
förlåt mamma. istället sitter jag här och skickar fina bilder till emma och skrämmer isac.
lyckat. xD lyckat eftersom isac inte är rädd för något ;D

imorgon blir det skola med matte och rörligbild.
sen stanna kvar och göra multimedia och efter det äta glass med emma.
:)

image9

nu ska jag nog sova. borde det iallafall.
sov gott människor.
puss

Kommentarer
Postat av: Katta =)

glass e gott =)

2008-05-20 @ 13:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0