lekdag


denna morgonen börjades med att som vanligt vakna fem minuter innan jag borde gå ut till bussen,
och i panik packa ihop grejer, borsta tänder och dra på mig några kläder.
ni ska veta att jag är proffs på att springa till bussar och att då också hinna med dom. :)

sen väl i skolan började jag tredje världskriget genom att slå till faith med en tidning.
vi skuttade runt där ett tag och lekte star wars till mum lektionen började. (multimedia)
i slutet av dagen hade vi matteprov och det kändes som om det gick pittdåligt verkligen. as drygt.
men jag hoppas på det bästa

efter skolan gick och jag ida till ica maxi.
johanna kom cyklande förbi och berättade att hon skulle jobba på ica i sommar.
gissa vem som blev glad? me! :) vi kanske äntligen kan få upp kontakten igen och det känns super att ha någon i sin ålder man känner som jobbar där. iof ska båda kussarna jobba där också men ändå :)

jag och ida köpte iallafall en ben & jerry's. en ny som har kommit till ica :) "baked alaska" hette den.
helt okej men way too much.
tog även en reklambild och imorgon ska jag och ross ta mellanformat.
dags att ta itu med allt man ligger efter i. :/

image5


dagen har varit disco. har lekt en massa och hann även med en joggingtur.
nu ska jag avsluta dagen med lite vänner och sen sova :)

puss
image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0