trött


mådde inge bra i morse så jag stanna hemma från skolan.
börjar må bättre nu men känner mest för att bara ligga i sängen och få världen att sluta snurra.
ska dock plugga lite nu och sen åka till stan för att träffa maddis.

måste hitta kläder till bröllop också. har ingen aning vad jag ska ha på mig. tips?
vill ha någon fin klänning eller nått men jag hittar inget.


btw är denna filmen fortfarande bäst. trots att jag somnade ;D men så kan det gå om man sovit för lite och man sett den x antal gånger
image8
'Nuff people say, you know they can't believe, Jamaica, we have a bobsled team



Kommentarer
Postat av: Erik =)

filmen ä kung =) mahaa
"zanka ya dead?" "ya man"

Du får krya på dig tjejen!

2008-05-19 @ 12:56:49
Postat av: Lovisa Berg

Erik tog orden ur min mun !

2008-05-20 @ 10:50:46
URL: http://web.mac.com/lovisaberg
Postat av: kristoffche

let the ice-rasta show you how it's done xD

2008-06-02 @ 16:04:31
URL: http://blogg.koffish.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0