tears


"man, stop it,  you're making tears coming out of my face"

det var tisdagnatt och jag begav mig till ida för att val vaka.
jag somnade nästan direkt.
missade talet OCH bussen till skolan.
men man kommer in i historiasalen och vi får kolla på talet där.
Var galet nära till tårar kan jag säga men satt ju i på lektion så kunde ju inte böla där.
YES OBAMA! Grattis USA ;)
GRYMT

Sen på kvällen var det öppet hus på lugnet och vi i rörlig bild sände tv i foajen.
Jag och faith ville skapa stämning och var därför husband till vårt program "eftermiddags te"

katta och emma höll i programmet. katta i fåtölj-hörnan och emma höll till i fakta-rutan

blev en kul kväll. :)
beatles ärlikamed underbart och göran är söt.

nu ska jag ta och lägga mig och kolla på vänner avsnitt tror jag.

 over and out

ps. ida är fjantigare än någonsin<3

Kommentarer
Postat av: katta

wii =)

2008-11-07 @ 10:18:54
Postat av: Ida

Din hälsning kom fram. Han skrattade. Och kanske ångrade sig...?

2008-11-07 @ 12:16:00
URL: http://ljusarharifran.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0