helg


idag var sista dagen för veckan vilket är party
och eftersom jag tagit upp party kan jag ju säga grattis till folket som fyller år idag och som fyllt år i förrgår
grattis

idag träffade jag fredrik och fikade lite med han
var grymt kul eftersom jag inte har pratar med honom "på riktigt" på riktigt riktigt länge.
härlig kille det där :)

nu sitter jag och lyssnar på musik och är allmänt snurrig i skallen
funderar faktiskt på att sova
har förövrigt kommit på hur jag ska somna på kvällarna
lyssnar på eva och adam ljudbok
somnar nästan direkt då ;D
det är bäst :)

funderar på att åka till lager imorgon eftersom det inte blev av idag.
nån som vill med? :)

pusssssss


Kommentarer
Postat av: ErikT

Lager skulle vara trevligt =)

finns dock ingen tid över för mig till det...

2008-10-09 @ 22:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0