ordlös


har precis lagt på efter att ha pratat i telefon med sara-love i över en och en halv timme
så skönt att ha nån att prata med och att få lyssna på det hon behöver få ur sig också.
världen är inte en enkel plats
så det är skönt att kunna dela saker :)

struntade i jazzen idag eftersom jag mådde piss.
somnade på bussen på riktigt trots att det var äckliga människor omkring mig som stank vidrigt
skönt att bara få sitta och ta det lugnt
speciellt eftersom jag var snurrig och svimfärdig.

nu ska jag duscha kissa borsta tänderna
det är nog ungefär det jag orkar med.

tjing




Kommentarer
Postat av: ErikT

Bra bild =) Du vinner ;P

Och krya på dig tjejen!

2008-10-19 @ 23:16:04
Postat av: lisa

Sandra, har du också en blogg, skoj skoj skoj.

jag ringer dig ikv!!!



kärlek vännen!

2008-10-20 @ 08:30:06
URL: http://lifeoflajsah.wordpress.com
Postat av: Ida

Hej ackel. Jag saknar dig. Och kommer hem snart. Ska kolla flygbiljetter nu.

2008-10-20 @ 16:51:34
URL: http://ljusarharifran.wordpress.com
Postat av: Sara

Tack, det behövdes! Du är underbar och man behöver absolut prata av sig ibland <333 Kärlek

2008-10-20 @ 17:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0