ååh


nu har ida och nadine åkt.
kan se framför mig hur dom springer runt som galningar och skriker "vi är i london vi är i london!"
shit alltså. längtar tills vi åker dit maddis!

fyra veckor, sen lov, sen tre och en halv vecka, sen åker vi!
:D
Partay! ;D

har bestämt mig för att vinna en massa pengar
på typ trisslotter.
ska välsigna varje lott innan jag skrapar och sen ska jag få ihop tillräckligt med pengar för att åka
och fira nyår i usa.
det kommer bli kanon!
:D
(inga förväntningar)

nu är förövrigt bror klar på toa så jag kan äntligen ta min tandborste och sen sova!
Byee :D


Kommentarer
Postat av: Ida

Nja... Vi sprang snarare runt var dyblota stressade och vilse. Och ganska tysta. Men imorn blir det andra bullar!



Oj! Det ar ju snart ni kommer. S P A N N A N D E =)

2008-09-30 @ 23:21:24
Postat av: Linda Bride

Skriv skriv skriv skriv!!!:D Saknar dig, ses imorrn! :D ps. hoppas ingen spyr denna gång ;)

2008-10-04 @ 11:23:05
URL: http://lindabride.blogspot.com
Postat av: Maddis

It's going to be soooo nice! :D:D wiiiii!

2008-10-04 @ 11:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0