förklaring tack


kan någon förklara var som händer?
typ ingen av mina gamla närmare vänner som jag känt länge verkar inte längre vilja ha nått med mig att göra
förstår inte. helt plötsligt har alla vänt mig ryggen.
ni får gärna maila mig och förklara varför.
jag kanske har förändrats men jag menar det är det väl ingen som inte gör?
och negativt tycker jag verkligen inte.

känns tråkigt när så många man litat på till 100% helt plötsligt bara skiter i en.
säger inte att ni måste tycka om mig eller nått men ni kan väl ändå ge mig en förklaring?
och jag menar jag måste ju ha gjort nånting eftersom det är så många som tycker det är kul att visa mig deras fina sida...

kul att man typ har två av vännerna kvar.





I don't believe in ghosts but there's a ghost under my bed.

Kommentarer
Postat av: Linda Bride

Nu ändrar min blogg adress till lindabride.blogspot.com ! Kraam! =)

2008-09-10 @ 22:54:06
URL: http://lindabride.blogspot.com
Postat av: emma

du har mig som vän också! ger dig en förklaring; du är supersöt superfin & supersnäll! puss puss du kan krama & gråta bland mina bröst om du vill, det är helt ok, skulle tycka det var mysit.

2008-09-12 @ 10:16:22
URL: http://lunchbox.blogg.se/
Postat av: sanna carlsson

Gumman då!! finns jue här! krama om lämnar aldrig mitt lilla tandtroll, även fast vi kanske inte ses så mkt! men du finns i mitt hjärta! de ska du veta! :)

2008-09-15 @ 11:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0