förklaring?


alltså det är inget speciellt roligt med ostar.
hatar bara dessa ständiga rubriker på allt.
så det blev ost helt enkelt.

dagen har inte varit speciellt givande. kvällen var däremot roligare
jag sara och anna gick till friskis.
har kommit fram till att sånt är inte kul.
så jag tror inte det blir nått kort för mig.
får bli smal och snygg och så som världen vill ha mig på annat sätt

för någon dag sen såg jag filmen "PS. i love you"
insåg då hur mycket jag längtar efter att få älska någon.
få älska någon på riktigt som älskar en tillbaka
att verkligen få vara kär
hitta någon som man kan dela allt med. verkligen.
ååh
men det kommer nog aldrig. jag får nog dö ensam.
men drömmarna kan ingen ta.

over and out
matte c är grejen

Kommentarer
Postat av: Kunen

"kvällen var mycket roligare"...sen förklarar du hur tråkigt allt var?! xD Hur får du ihop det?

P.S I know the feeling...

2008-09-04 @ 14:33:25
Postat av: annaback

whattttttttttt! friskis is the place to workout! haha. jag kommer också dö ensam, då kan vi göra det tillsammans.

2008-09-04 @ 17:49:29
Postat av: Desiré

Inte då! Jagmenar, hur skulle någon kunna låta sötasötsandra få dö ensam? Pyttsan! Du har kanske bara inte letat på rätt ställen, du finner nog din söthög snart ;p

2008-09-05 @ 14:33:01
URL: http://imgonnascrewyougently.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0