fredag?


just nu lever livet det livet som kallas "fredag varje dag".
det menas inte med att jag tycker att varje dag är underbar och bra utan snarare får det mig att bli deppi.
efter varje sista lektion är slut tänker jag "YEEEY HELG! :D" men kommer snart på mig själv och måste besviket reparera "dag-felet"
nu måste fredagen bli bra annars... blir den itne det och det tål jag inte.
nån som har förslag på kul idé till skolfotot som vi har på fredag?

förövrigt åker bästa om 5 dagar.
på riktigt får jag tårar i ögat eftersom hon kommer få det så bra och jag måste stanna här och jag för att jag kommer sakna henne djupt.

nu ska jag duscha mig ren och sedan sova.

är stolt över mig själv idag. :) iallafall lite!

Kommentarer
Postat av: annaback

jag har också trott att det har varit fredag hela veckan!!!

2008-09-25 @ 18:27:01
Postat av: Sara

Jag med! Alltså trott att det varit fredag. Det har typ känts så i kroppen. Stört^^ Men imorgon ÄR det fredag =)

2008-09-25 @ 20:14:51
URL: http://galentupp.blogg.se/
Postat av: Ida

Idag är det fredag på riktigt. Och jag måste börja packa. Men viktigast: Lek med dig och Maddis.







K Ä R L E K .

2008-09-26 @ 10:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0