matte c


måste vara den sämsta kursen någonsin.
måste även vara det sämsta valet jag gjort.
just nu hatar jag matte över allt annat.
ligger efter sjuuuuukt mycket och har prov på onsdag
vilket är kul eftersom jag inte fattat nått av det vi gjort.
vilket även är kul eftersom jag har fel på alla uppgifter jag gjort i boken
ååh denna frustration...

kom på att jag längtar efter julen...
då alla vänder sin risiga sida till och tar fram de snälla sidorna.
paniken man har över att det är tre dagar kvar till julafton och man inte har en julklapp klar...

men först är det den mysiga hösten man har framför sig.
har bestämt mig för att lära mig tycka om te.
det ser så mysigt ut och känner att även fast varm oboy är höjdaren så är det kul att känna sig vuxen ibland.
hoppas även ida får jobb på "fika" så jag kan komma dit och ja... fika ;D

nu ska jag gråta mina problem i kudden.
:)
take care

"spell it for me"


Kommentarer
Postat av: såjfia

kul att träffa dig i dag x2 =)

2008-09-15 @ 22:14:08
Postat av: Linda Bride

Åh shit va vi ska shoppa julklappar du och jag!!!! :D:D:D

2008-09-16 @ 13:39:25
URL: http://lindabride.blogspot.com
Postat av: Ida

Jag hoppas också... hihihi... Fast nu har jag också ett annat jobb på G. Men äh, vi får se hur det blir med allt.







Du är bra och vi måste leka snart, för det är bara 11 dagar kvar nu!

2008-09-18 @ 10:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0