sjukt trött sjukt omotiverad sjukt sjuk


helgen har varit grym måste jag säga!
hade grymt kul igår.
den började med filmtävling där jag faith sofie och emma gjorde en grym film
roligaste på länge!!
XD
den är djup. grymt djup.

sen var det som känt "granny goes street"
grymt kul det med.
vi fick hänga bakom allt med alla och äta gratis chips utan att behöva lyfta ett finger. det är lyx
iof så filmade vi en hel del men det var mest kul. :)

sitter nu och lyssnar på nya älsklingarna "billie the vision & the dancers"
grymt söta på scen och av scen.

lyssnar även på borlängekillarna i "the lance" eftersom vi intervjuade dom utan att veta ett smack om dom ;D
vi hade inte hört dom eller nått men kul var det ;D



förkylningen blev  inte bättre av att vara ute en heldag 09.00-02.00
men det var fett värt det.
sen jobbade jag hela dagen idag men sket i dansen på kvällen eftersom jag är helt slut.
inge skola för mig imorgon.
ska vara hemma och knarka halstabletttjosanet, alvedon och nässpray
lovely

ajja tack för helgen. blev ett rätt virrigt inlägg men det är väl eftersom jag är rätt lost i mitt sjuka tillstånd.
sov gott människor.
pusssssssssssss

Kommentarer
Postat av: idaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Du använder dig av mycket 'grymt'. Är du en gris?

2008-09-08 @ 17:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0