behöver

efter en världsjobbbig dag är detta vad jag behöver titta på för att inte bryta ihop totalt.  blir så enormt glad av denna bild tagen av Lovisa Berg på Carro och Samuels bröllop!

jag är verkligen inte den charmigaste på denna bild men det struntar jag fullständigt i.

bästa och sämsta som jag kommer på nu om dagen
bästa idag: maria och mattias. två underbara stylister från borlänge som kom och lyste upp tillvaron.
sämsta idag: att mina fina lack högklackade skor som jag bara använt en gång just nu är i skohimlen. totalt sabbade. stackrarna. :'

nu ska jag dö framför en film tror jag. en fransk sådan. eller sova. det visar sig. det är iallafall ljust ute nu och jag orkar inte dra ner persiennerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0