ny vecka

om ca tio minuter börjar en ny vecka. jag gillar inte nya veckor. inte just nu iallfall. mitt schema känns onödigt jobbigt såhär ser det ut (lägger ut det mest för att jag ska ha kolla själv):

måndag:
vara i skolan till typ tre-fyra, efter det åka hem till bullen för att skriva ansökan och grejer samt skriva klart mitt tal om hostlet jag bodde på då jag var i england, jogga med jibbril

tisdag:
skola till två, hem och skriva tal till nationella provet som ska hållas torsdag (pm ska in onsdag därför måste det vara klart), dans på kvällen

onsdag:
skola till tjugoöver fyra thank you very much, hem och förbereda klart för nationella, dans på kvällen

torsdag:
skola till tjugo över fyra thank you very much, fixa allt som ska vara klart inför fredagen och då menar jag allt typ. film scen clothing you name it

fredag:
skola till tre typ. fixa i ordning allt för oscarsgalan vi ska ha på kvällen

lördag:
dansa galan vilket betyder att man ska vara där på förmiddagen för genrep och sen vänta till kvällen då man ska dansa upp

söndag:
dansa gala. vara med på knatteshowen på dagen och ha hand om mina små och sen dansa på kvällen.

saker som mer ska fixas:
fem olika outfits för danshelgen
video med småbarn
jobbansökningarna MÅÅÅÅÅSTE skickas in. (panik)
projektarbete
hinna till bjurs och hjälpa dom med film
äta glass hos ida

jag ser inte fram emot denna vecka. bara det sistnämnda.

Kommentarer
Postat av: Ida

Oj ska du äta glass hos mig? Eller vänstrar du med någon annan som heter Ida? Men jag vill gärna äta glass hemma hos mig, och vad är det för oscarsgala? Jag vill gå!



Puss och lycka till med veckan min sköna.

2009-04-20 @ 21:14:50
URL: http://ljusarharifran.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0