going in the wrong direction

ååh denna illamående. vill gå och lägga mig men något hindrar mig.
blev ingen dans idag vilket nog var ett av de bästa besluten på länge. mår piss. och vill inte till skolan imorgon. får se hur det blir med det.

sitter och spelar ludo samtidigt som jag kommer på mig själv att sjunga alldeles för högt i det sovande huset. borde alltså sätta på någon låt jag inte kan texten till men det är inte lika kul.

vill förövrigt fett mycket åka bort i helgen. behöver det tror jag.ge upp allt och bara dra.
är trött på att försöka dra i folk som säger en sak men gör den totala motsatsen. jag har inte kraft till det och har tröttnat på att göra det jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0