hemma

hemma från pojkarna nu. :) blev självfallet ett parti ludo först och jag fick +35 när jag vann! alltså ligger jag på gränsen med 1500 i rank och har nu silverkrona! slå det emma!! mouahahahahaha! var tvungen att skriva det liksom ;D hahaha. annars kommer jag inte kunna sova lugnt ;D

tack för ikväll killar. behöver verkligen sånt så bjud gärna in mig igen ;D annars bjuder jag in mig själv ;D haha.
näe men seriöst är det fantastiskt att få komma hem till er och komma in i er lilla tecknade värld med ducktales och lucky luke och grejer. ni är alltid så laid back så man kan inte bekymra sig nästan. :) jag gillare! trots alla vuxenpoäng ;)

Kommentarer
Postat av: emma

hahahahaha ludo poängen TÖNT :D fuck it måste spela & vinna över dig!!!! du får inte få en sån där krona om inte jaag har det!!!

2009-03-01 @ 14:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0