oscarsgalan

igår natt visades oscarsgalan på tv. jag ida och maddis satt bänkade och kollade igenom hela galan. kvällen till ära hade vi gjort oscarscupcakes. kan nog fixa upp fina bilder sen :P
 
tyckte dock inte de var så många kändisar där. var en hel drös man saknade och de som nu var där hade inte speciellt snygga klänningar heller (killarna ser ju typ likadana ut förutom mickey rourke som inte var stilig alls ^^), men hugh jackman gjorde ett bra jobb som hoast så där fanns ingen besvikelse :)
somnade till två gånger ;P tack och lov var det inte så långa stunder så jag missade nog inget viktigt. hihi. men när kategorin "actor in a supporting role" kom och heath ledger var nominerad var man klarvaken. och när han vann fanns nog inte "ett torrt öga". talet från hans föräldrar och syster gjorde det nära att tårarna föll över kanten och rann ner. :)


nu har tjejerna åkt och jag ska diska upp allt som står smutsigt och vackert på diskbänken och sen ta en promenad. see ya

Kommentarer
Postat av: emma

själv är man smart & spelar in & ser på dan efter så man int somnar moahaha. jag grät inte under heath vinsten för den va ganska förutsägbar osv men jag vart glad ändå! jag grina åt kate winslet's tal dock för jag heja verkligen på henne haha. sen åt båda milk talen (buh du måste se den filmen, asfin)!

hur mår du stumpan? när ska vi ses?

puss!

2009-02-26 @ 01:34:23
Postat av: katta

Heath ledger :') lille vän<3

2009-02-26 @ 10:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0